.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استیجاری بودن،اصلی‌ترین چالش مدارس غیردولتی
اصلی‌ترین چالش مدارس غیردولتی مازندران استیجاری بودن فضا‌های آموزشی و عدم تطبیق آن با ضوابط نوسازی است.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اصلی‌ترین چالش و مشکل مدارس غیردولتی استان٬ استیجاری بودن فضا‌های آموزشی و عدم تطبیق آن با ضوابط نوسازی است که امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری معاونت فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نسبت به رفع آن پیگیری و اقدام شود.

او گفت: ۸۹۱۲ نیروی آزاد گزینش شده با گذراندن دوره‌های آموزش ضمن خدمت در مدارس غیردولتی در حال فعالیت می‌باشند و برای این تعداد از هم‌استانی‌ها اشتغال ایجاد شده است.

سعدی پور گفت: از این تعداد نیرو‌های شاغل ۲۹۷۷ نفر مرد و ۵۹۳۵ نفر زن می‌باشند که علاوه بر آمار فوق به منظور حمایت از مدارس غیردولتی٬ تعداد ۱۸۲ نفر نیروی رسمی بعنوان مدیر یا معا‌ون در مدارس غیردولتی مامور می‌باشند.

او با بیان اینکه مازندران با پوشش ۲۳/۲۳ درصد دانش آموزان در مدارس غیردولتی رتبه اول را در سطح کشور کسب کرده است، گفت: ۱۲۸ هزار و ۴۹۷ نفر نوآموز و دانش آموز در ۸۰۷ مدرسه غیردولتی در حال تحصیل می‌باشند که این آمار حاکی از کیفیت بالای آموزشی مدارس غیردولتی بعنوان خیرین آموزشی و اعتماد خانواده‌ها جهت مشارکت در امور آموزشی و پرورشی فرزندانشان است.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.